پیشنویس – توضیح دو نکته:
از دوستانی که کامنت میگذارند درخواست میکنم با هویت افراد دیگر این کار را انجام ندهند. کامنت گذاشتن با اسمهای مستعار و یا حتی ناشناس در این وبلاگ کاملاً آزاد است و فکر میکنم این مقدار آزادی کفایت کند که به حریم هویت دیگران تجاوز نکنیم. چه آنها از این موضوع ناراحت بشوند و چه نشوند.
دوستان زیادی از سر دلسوزی به بنده نصیحت کردهاند که با اسم مستعار مطلب بنویسم و یا مطالب سیاسی ننویسم. به همهی عزیزان خیلی شفاف میگویم که بنده هیچ کار غیرقانونیای انجام نمیدهم که از پیگرد قانونی آن بترسم. بنده بر سر اعتقاداتم ایستادهام و حرفم را خواهم زد. ترس برادر مرگ است و من حاضر نیستم به دلیل ترس از کارهایی که هیچ کدامشان غیرقانونی نیست جلوی ابراز اندیشههایم را بگیرم. سعی کردهام حرف حق را بزنم و حرفی را بزنم که به آن اعتقاد دارم. سعی کردهام به کسی توهین نکنم و در عین حال آنجایی که به شعورم توهین شده واکنش نشان دادهام. از دفن کردن اعتقاداتم در پستوی خانه متنفرم. اگر مبتنی بر قانون بخواهند از من بازخواست کنند که چه نوشتهام و چرا نوشتهام، سرم را بالا نگاه خواهم داشت و توضیح خواهم داد. ولی اگر بخواهند غیرقانونی بازخواستم کنند، این من نیستم که باید بترسم، چرا که خدایی هست. من نه کسی را دعوت به اغتشاش کردهام، نه برای براندازی جمهوری اسلامی تلاش کردهام. بلکه پدرم را برای همین ایران و همین جمهوری اسلامی از دست دادهام. پس اگر من سرم را بالا نگیرم و به صورت کاملاً آرام و دور از خشونت اعتراض نکنم، چه کسی جرأت چنین کاری را خواهد داشت؟
امروز یک بیست سوالی خواهیم داشت:
یک) کاربرد انتخاباتی دارد؟
بله.
دو) شورای نگهبان است؟
خیر.
سه) کاربرد تقلبی دارد؟
بله.
چهار) وزارت کشور است؟
خیر.
پنج) شخص است؟
خیر.
شش) شیء است؟
بله.
هفت) پورحسین، مجری مناظرات انتخاباتی؟
خیر.
هشت) در جیب جا میشود؟
بله.
نه) حدادعادل؟
خیر. عرض کردم شخص نیست.
ده) من هم شخص نگفتم که. کاربرد زیادی دارد؟
بله.
یازده) الهام است؟
خیر.
دوازده) عجیب است. در جیب جا میشود و کاربرد زیادی دارد و الهام نیست؟ وسیلهی فانتزی است؟
شاید. در جاهایی به صورت فانتزی هم استفاده میشود.
سیزده) قانون اساسی است؟
خیر.
چهارده) برای اطلاع رسانی هم استفاده میشود؟
بله.
پانزده) ضرغامی؟
نخیر.
شانزده) عامل امنیتی هم هست؟
شاید. راهنمایی میکنم. اصولاً وسیلهی امنیتی نیست، ولی شاید بعضی جاها بتوان از آن استفاده کرد برای دفاع.
هفده) سرلشگر فیروزآبادی؟
خیر آقا. خیر. ایشان مگر در جیب جا میشوند؟
هجده) حق با شماست. عمراً جا نمیشوند. جا شدنش در جیب خطرناک است؟
بله.
نوزده) موبایل دوربیندار و اس.ام.اس دار است؟
خیر.
بیست) روبان سبز است؟
خیر.
دوستان؛ شما میتوانید در قسمت نظرات، سوالات را ادامه بدهید تا با پاسخهای بنده به جواب بیست سوالی پی ببرید. به برنده یک حلقه سوراخ موش برای پناه گرفتن در مواقع اضطراری و به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

CAKE KHAMEYI SHIRIN YA PESTEYE TAVAZOE NIST?:FROM LONDON
خيلی خوبه. بايد يك بلاگ هم برای خنك كردن نيم تنه بالا بزنی…در مورد قعمل خلاف فانون نوشتی؛ فقط يادآور بشوم كه اون كه قانون اساسی(رحمة الله عليه) بود، با تفسيرهای جورواجور و فصل الخطاب و .. زدنش زمينلايحه قوانين سايبر همچنان در خانه ملت سرگردان نگه داشته شده تا مبادا دست وپای مجريان فصل الخطاب های جسته و گريخته را بگيردپسرم! در اين مملكت بدون داشتن قانون سايبر، حكم دادگاهی برای فعالان اغتشاشگر سايبری در آوردند..
خیلی توپ بوددم شما گرم آقا میثم
mojtaba.kh nist? to jib ja nemishe vali age maghame ozma hokme hokomati bedan jash midim
كلي خنديدمهفده) سرلشگر فیروزآبادی؟ خیر آقا. خیر. ایشان مگر در جیب جا میشوند؟
خیلی خوشحالم میثم جان که می خواهی با صلابت به کار خودت ادامه بدی.امیدوارم که همیشه در راهت موفق باشی.هر جامعه ای که مقداری از آزادیش رو بدهد تا مقداری امنیت بدست آورد، لیاقت هیچیک را ندارد و هر دو را از دست خواهد داد"بنیامین فرانکلین"
خیلی خوب بود حاجی بنظرم یکی از بهترین نوشته هات شدحداد و الهام ایناش.. ایده بکری بود در حد برلیان
فقط یه نکته کلی(بقول میرحسین)ءاین صداقتت ما رو نابود کرده..بعدشم آی کیوی مهندسخب الکی میگفتی جواب این نیست،تعلیق قضیه زیاد میشدخاتمی بازی درآوردیاا
مثل همیشه عالی بود.حداد عادلش بامزه بود
سلام بانو اومده پاشويه بخونهگويي دوباره دوشنبه شده:دينكته :با 1 موافقم شديدادر مورد دو: من مخالف اسم مستعارم و كار ميثم رو شديدا تحسين مي كنم كه با نام خودش مي نويسهاگه هم مي بينيد خودم با " بانوي غم " مي نويسم دليلش اينه كه بانوي غم رو بيشتر از "سارا " مي شناسن
واي از دست برديا تركيدم از خندهميثم مي گما شايد اين برديا جاسوس انگليسي ها باشهبلاگشو كه خوندي تازه مي گن اسمش برديا نيست پنگولي ِ
قسمت توي جيب جا شدن فكر بكر بودممنون آقاي الله داد خنديديم
آقا عالی بود!!
شش) شیء است؟بله.هفت) پورحسین، مجری مناظرات انتخاباتی؟
=))))))))))))))))))))))))))))=))))))))))))=)))))))))))))))))خداااااااا بووووود
در مطلب بعدی که خواستی در پاشویه بنویسی یک مورد را به توضیحات اضافه کن3 – حدیث جان لطفاً اگر جواب سئوال رو میدونستی نگو که یکم پاشویه جذابتر بشه و همون اول ضد حال نخوریم D:
از منتقد خبری نیستمیثم یه بیست سئوالی بزار ببینیم کی قلاب سنگش کرده طفلکی رو (((((:خیالتون راحت حدیث هم جوابش رو نمیدونه D:
چقدر خوبه آدمی مثل من که همیشه خدا می خواد تظاهر کنه حالش خوبه یه جایی پیدا می کنه که بگه به خداوندی خدا حالم خوش نیستگور بابای "ا.ن" و هفت جد و ابادشنه آزادی داریم،نه امید و نه حتی یه ذره دل خوششب همگی بخیر
بابای بانوی غم عزیز؛باعث افتخاره که مقبول افتاده. ممنونم.
شما دولت را اداره می کردید؟؟؟؟؟؟
من می خواستم بگم خودکارها ولی گفتم خودکار که تو جیب گذاشتنش خطرناک نیست.
قاف عزیز؛مثل این که تا حالا خودکار در جیبتان پس نداده؟;)
slamin dafeye avali bud ke be webe shoma sar mizanam, khoshhalam ke mitunam az matalebetun moshti andukhtegie ensani va… jam konam
من ناشناس بيدم:دي
TAVALODETON AGHA MEYSAM MOBARAK….BEBAKHSHID JAVABE SOALETON CAKE TAVALOD NIST
ای ول به مرامت میثم جان مگه شما معتکف نبودی که از خودت پاشویه در کردی؟ قبول باشه. کلا ولی خیلی معلوم بود که خودکاره دفعه بعدی سخت ترش کن.راستی تولدت رو هم رو 360 تبریک گفتم ولی بازم مبارکه تولد خودمم فردا مبارک میشه.تا پاشویه بعدی یا حق
وطن یعنی گذشته…حال…فردا،تمام سهم یک ملت… ز دنیا،… وطن یعنی چه آباد و چه ویران وطن یعنی همین جا…یعنی ایران
پورحسین رو عالی اومدی!
سلاماین اولین نظر منه در این وبلاگمرسیبعد از مدتها کلی خندیدم
خودکار محو شونده ست!ژانر بچه تخص هایی که دوست دارن زودی جوابو بگن خودشونو مطرح کنن
چیز نیست؟
چاقو است
آی میثم خان من کخ آدرس ای میلت و ندارم به کجا میل بزنم آخر؟؟؟این میله منه : مرا دریاب خلاصه infinite.glance@Gmail.com
جواب خودکار
سلام. اولین باره میام اینجا و کلی لذت بردم هم از خوندن پست ها و نوشته هاتون هم از خوندن نظرات دوستان. کلا از فضای اینجا خیلی خوشم اومد. دوستانه و صمیمی و ساده :)از این به بعد هر دوشنبه اینجا خواهم بود!(خودم خودمو دعوت می کنم :دی )
ممنونم سارا خانم. شما هر دوشنبه دعوتی به صرف چای و کیک انگلیسی.
تست
من هم می خوام دوشنبه ها مهمونتون باشمبه من هم چای و کیک میدین؟ (باخنده)
بله بله. همه دعوت هستند.
آقا ما منتظريمامروز دوشنبه هستش هااز ساعت 8 نشستيم داريم رفرش ميكنيمچرا نميائي ؟
چند تاسئوال فني در باره اين محيط بپرسم ميتوني بهم بگي ؟
مرسی میثم بعد از مدت ها اومدم اینجا ها هرچند که دست خط نوشتت بر روی عکس مهندس موسوی را کلی این روزا دیدم و کلی به یادت بودم…مرسی از اینکه بعد از مدت ها خندیدمجقدر این روزهام تلخ می گذره.دوست داشتم به تو اینو بگم ، درد و دل یک فرزند انقلابی با یک فرزند شهید.
خودکار ؟ :)))))))))))))))
خودکار ؟ :)))))))))))))))